piątek, 18 listopada 2011

Jesienne Magazynowanie

Hej tam!
Dzisiaj odkurzamy :)
Magazyn mianowicie... troszeczkę nam zniknął pod sterta jesiennych liści! Ale udało mi się do niego dokopać :)
Zobaczcie co Megazone-owo u Liftonoszkowych Babów

Noomiy szukała i znalazła :) (pewnie jakąś krecią norkę :P)

Dusia przestraszyła się potwora! Albo mrozu... Któż to wie? :)

A Szpinak, czyli Ja! zaczęłam wreszcie doceniać swoje miejsce zamieszkania :)


A cóż tam u Was Listopadowo? Nie zapomniałyście o Magazynie?? Czekamy na Wasze historie :)
Buzie poranne :*

1 komentarz:

  1. Dziękuję bardzo! Paczuszka od Agi dotarła i jestem zachwycona albumikiem! Od razu wzięłam go do szkoły, żeby pokazać go dzieciakom :) Co roku robię z 4 klasami kartki o sobie, które mają ozdobić: coś przykleić, coś napisać, poozdabiać i robimy z tego taką dużą szkolną kronikę. Wymyśliłam to nie mając pojęcia o scrapbukingu :)Już widzę, jak po latach to oglądają i czytają kim chcieli być w wieku 10 lat ...
    i napisałam w końcu maila do Jusst...
    Fajne zdjęcia!...a mrozu właśnie też się boję, bo jestem zmarźluchem...i nawet go już czuję siedząc nieruchomo przy komputerze...
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń