środa, 21 września 2011

Gościnny lift

Dziś chciałam bardzo serdecznie powitać na naszym blogu Pat z bloga un brin creative. W ramach liftowania jej pracy zaproponowanego przeze mnie jakiś czas temu, udało mi się zapytać Pat o kilka szczegółów z jej scrapowej osobowości.
Jesteście ciekawe jakich odpowiedzi nam udzieliła?

Jeśli tak - już zaspokajam Waszą ciekawość:


1. Powiedz nam pięć przymiotników, które najlepiej opisują Ciebie (takie, które najszybciej przychodzą Ci do głowy)

Cierpliwa, perfekcjonistka, z autorytetem, dyskretna i uczciwa

2. Skąd u Ciebie zainteresowanie Scrapbookingiem?
Scrapuję od 2003 roku, kiedy w jakimś czasopismie zobaczylam reklamę tego hobby. Gdy zobaczylam na czym polega, wpadłam jak śliwka w kompot i od tej pory nie mogę sie bez niego obyć.

3. Jaki był proces powstawania pracy, którą liftowałyśmy? 

W zamierzeniu miałam ochotę zrobić stronkę z wyciętym zdjęciem,  gdy znalazłam odpowiednią fotkę, wycięłam ją, dodałam parę kresek czarnym pisakiem, kilka pociagnięc gesso, żeby zdjęcie jakoś komponowało się z resztą, kilka kawałków ze starej książki, trochę przeszyć i stempli i stronka gotowa


4. Co sądzisz o liftowaniu?
W zasadzie często zdarza mi sie liftować jakąś stronkę, jak akurat nie mam weny, lift pomaga mi na nowo wdrożyc sie w scrapowanie

5. Bez jakich scrapowych narzędzi nie wyobrażasz sobie tworzenia?
Nie jestem w stanie zrobic stronki bez linijki czy ekierki, wszystko u mnie musi być proste i na kant, co zresztę jest niezłym tematem do docinek jednej zaprzyjaźnionej scraperki


6. Co podziwiasz u swoich ulubionych scraperek?
Nie mam jako takich ulubionych scraperek, ale czesto znajduję piękne stronki u tych dziewczyn:  Patmiaou  w swoim stylu shabby chic, Martouille i jej kolorowy scrap na czarnym tle, Mumuche  i jej scrap wielowarstwowy, te pokręcone wstążki i kokardki i kolorowe kropki

7. Jak to jest we Francji z przydasiami scrapowymi – są łatwo dostępne/ciężko? Drogie/tanie?
We Francji jest mnostwo przydasiów, nie ma problemu żeby znaleźć co nam potrzebne jednak wg mnie są one za drogie, w tej kwestii jestem mistrzynią wypełniania wirtualnego koszyka! Zawsze jest pełny ale rzadko (jak na moj gust) potwierdzam swoje zamowienia!


8. Czy uważasz scrapbooking za sztukę?
Uwazam ze scrap jest swojego rodzaju sztuką dekoratorską, co w nim świetnego to to, że możemy w nim wykorzystać mnóstwo innych sztuk jak szycie, haft, malarstwo, wszystko jest możliwe w scrapie!

9. Jak myślisz co przyciąga kobiety do scrapbookingu?
Myślę ze podstawowym bodźcem który przyciąga kobiety do scrapbookingu to chęć pozostawienia po sobie najmniejszego choćby śladu dla swoich dzieci

10. Czy zechciałabyś poprowadzić u nas lift gościnnie (tzn. wybrać pracę i zliftować ją razem z nami)?
Nie latwo wybrac jakas stronke, jest ich tyle, ale wybrałam dla Was stronke francuskiej scraperki Sileo.

Oto praca przygotowana przez Pat:



Serdecznie zapraszam do przyłączenia się do zabawy - pamiętajcie, że nie ma terminu - możecie Liftować do woli! Mam nadzieję, że zarówno oryginał, jak i interpretacje Pat zainspirują Was do wyrażenia siebie samej w tym lifcie! A zatem do roboty! Niedługo pokażemy co Liftonoszki w tej kwestii zmajstrowały.
Na koniec serdeczne podziękowania dla Pat, która zechciała nam liftonoszkowo potowarzyszyć, oraz ogromne Hugsy dla pomocnika Świętego Mikołaja, a właściwie pomocnicy która pomógła nam w tłumaczeniu wypowiedzi Pat - Moniki.


Buziaki w pysiaki i pozdrowienia dla wszystkich zainteresowanych :*

1 komentarz:

  1. To jest mój pierwszy raz na waszym blogu i pierwszy raz w takim bezkwiatkowym stylu więc proszę o wyrozumiałość :)
    http://nimucha.blogspot.com/2011/09/cos-innego.html

    OdpowiedzUsuń